sâmbătă, 6 octombrie 2012

Random stuff


Umblam acum cateva minute pe Tumblr (azi a fost intrerupt pentru cateva ore site-ul si tot cand intram din "reflex" si vedeam advertismentul ala cu "revenim in curand" imi venea sa mor, dar ma rog... acum totul e bine ^^) si am gasit un text care spune niste lucruri foarte adevarate! Am vrut neaparat sa-l pun si aici (tradus):

Kpop - intelege-l inainte sa-l critici

Prieten: Totusi de ce iti place atat de mult KPOP-ul? Adica, nici macar nu poti intelege cele mai multe dintre versuri-
Eu: Nu incepe din nou...
Prieten: Dar-
Eu: Ai avut vreodata experienta sa te trezesti foarte devreme numai ca sa livrezi lapte pentru a nu face cheltuielile pentru a fi stagiar o povara pentru parintii tai?
Prieten: Pai, nu, dar-
Eu: Ai renuntat la liceu pentru a-ti indeplini visul cu toate ca nu erai sigur ca vei reusi?
Eu: Ai incercat vreodata sa canti si sa canti pe scena pe tocuri?
Eu: Ai avut vreodata experienta sa fii criticat foarte mult si sa sfarsesti sa te simti daramat, dar sa continui sa zambesti doar de dragul celorlalti?
Eu: Ai incercat vreodata sa nu dormi decat doua ore pana sa incepi o noua zi de lucru de la inceput?
Eu: Ai avut vreodata experienta sa ai parte de un om care te displace atat de mult incat sa ajunga sa-ti puna lipici in bautura, cauzand spitalizarea ta? Si, intr-un final, sa-l ierti pentru ca e de aceeasi varsta ca unul din semenii tai?
Eu: Ai fost la auditii fara numar pana cand sa fii acceptat intr-un final?
Eu: Poti sa ramai singur de dragul celora care te sustin?
Eu: Poti sa canti si sa dansezi live in acelasi timp?
Eu: Poti sa traiesti cu imaginea pe care ti-a dat-o compania ta?
Eu: Ai suporta sa traiesti departe de familia ta si prietenii tai, fara sa poti comunica cu ei pentru o perioada foarte lunga de timp, din cauza muncii tale?
Prieten: Pai, cand crestem, asta vom face cu totii, deci... 
Me: La varsta de 15, 16, 17 sau chiar 18 ani?
Prieten: ...
Eu: KPOP-ul inseamna mai mult decat pare. Daca ii vezi dincolo de lumina reflectoarelor de pe ei, ii vei intelege.

Mi-am amintit de inca un text pe care l-am gasit mai demult tot pe Tumblr, unul un pic mai amuzant. ^^

Ghidul parintilor unui copil iubitor de Kpop

1) Copilul tau probabil ca nu este gay, cu toate ca pozele ce atarna pe peretii camerei lui seamana cu fete.
2) Nu ii lua copilului tau orice CD in engleza sau orice alt cadou de ziua lor; cel mai probabil nu le va placea.
3) Cand iti arata o poza cu artistul lor preferat, nu afirma din prima ca este o fata; cel mai probabil nu este.
4) Daca intri in camera lor, iar ei sunt la computer si inchid instantaneu o fereastra, nu te ofensa; e probabil pentru protectia.
5) Nu fi surprins daca stilul lor de imbracaminte si machiaj se schimba radical.
6) Nu ii insulta idolii preferati.
7) Cand incep sa vorbeasca de Lucifer, nu se refera la satana.
8) Cumpara mai multe cartuse cu cerneala pentru imprimanta; cu cat fanul are mai multe poze, cu atat va fi mai fericit.
9) Nu fi surprins cand realizezi ca nu mai vorbesti cu copilul tau decat despre Coreea.
10) Fii pregatit sa inveti mai multe decat ai invatat in intreaga ta viata, despre lucruri de care nu ai vrut niciodata sa stii.
11) Un barbat imbracat in rochie e sexy, nimic nu schimba asta indiferent de ce ai spune.
12) Cand colectioneaza resturi de materiale textile pentru a face plusuri, nu te ingrijora, nu fac voodoo.
13) Nu conteaza ca nu stiu despre ce canta artistii, nu comenta la acest lucru.
14) Kpop-ul nu este o faza din care sa creasca.

Mi-am mai amintit una! :)) Asta e scurta:

Eu: Mama! A lesinat iubitul meu! Cheama ambulanta!
Mama: Taci si ridica-ti posterul de jos...

Ar trebui sa strang toate astea ce le mai gasesc si sa fac o postare cu mai multe... Asa o sa fac. ^^ Cand o sa am timp... Si saptamana asta sunt incarcata... Cu o "minune" de proiect la romana.... Stiti, mie nu-mi place DELOC romana. Adica imi place mult sa citesc, dar nu imi place sa argumentez texte. Urasc asta! Stiu ca nu are nicio legatura, dar trebuia sa ma descarc undeva... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu