marți, 4 septembrie 2012

ANUNT

In aceasta postare nu vreau decat sa va spun ca am "extins" un pic blogul.
Adica, am facut deasemenea si o pagina Google + pentru blog si un forum. Pe pagina Google +, cat si pe forum vor aparea mereu si acolo postarile noi de pe blog, precum si altele. Am facut asta sperand ca We all are K-LOVERS! va ajunge mai mare, prosperand pe viitor. Sincer, cand am facut la inceput blogul, nu m-am gandit ca ma voi implica asa mult pentru el, dar dupa ce am vazut ca incepe sa fie urmarit, a primit aprecieri si cateva comentarii, am inceput sa devin mai increzatoare si sa ma gandesc ca poate ajunge o comunitate mai mare pentru fanii k-pop din Romania. Cu timpul...
Pana atunci, vreau sa le multumesc din suflet celor care urmaresc blogul si mai ales unor prieteni buni ca Ha Neul, admina paginii de Facebook Drame Coreene si K-Pop si Yume, admina a paginii ~ Coreea Loves ~, pagini care au fost mereu alaturi de blog.
Acum ca incepe si scoala, nu cred ca vor mai fi multe postari speciale si de aceea acum m-am apucat sa lucrez la mai multe ca sa le postez in curand, insa voi incerca sa va aduc mereu cele mai importante noutati din lumea k-pop.
Mai jos sunt link-urile catre noile "ramuri" ale blogului:
Google +: https://plus.google.com/u/0/111909733013008605656/posts
Forum: http://weallareklovers.forumgratuit.ro/
In legatura cu forumul, il voi completa pe parcurs cu diverse postari speciale de pe blog, noutatile incepand doar de acum sa le pun, nu si cele din urma. M-am gandit ca a trebuit sa spun.
Oricum, sper sa va placa noile schimbari (de fapt, nu sunt schimbari...) si sa urmariti in continuare "comunitatea" We all are K-LOVERS!. A, si nu uitati sa iubiti Coreea! ^^ Saranghae!
K-pop is life.
Life is K-Pop.
No K-Pop = No life.
(multumesc stii tu cine si pentru acest motto :3)

2 comentarii: