miercuri, 26 septembrie 2012

K-pop la "Acces Direct" de pe Antena 1!


Ce lucruri pot sa ti se intample cand te plictisesti...
Cazul meu? Pai, azi, dupa teme (de fapt era o pauza intre ele; am avut o tona! in fine...), m-am dus si eu la televizor sa vad ce mai e... Dau pe canale, nimic interesant... Ma opresc pe Antena 1 ca am vazut ca era nu stiu ce farsa, iar mie cum imi plac farsele am zis sa stau... Acum cand imi amintesc ca am stat cateva minute la aia, incep sa le regret pentru ca a fost chiar prostesc, dar ma rog... Dar, in acelasi timp imi amintesc si alt lucru... Te intrebi din titlu ce-o fi? K-pop?
Asa se pare... Stiti cum la emisiuni se mai dau melodii pe fundal si altele. Ei bine, in timpul farsei, ce melodie credeti ca incepe? "You Know Me" de la duo-ul Tasty! Am crezut ca am innebunit, dar se auzea atat de clar, chit ca numai pentru cateva secunde! Am ramas masca... Am inceput sa-mi dau palme :))) 
Urmatoarea intrebare care ma bantuie si acum este "Ce a fost asta?!" Se pun cei de la Antena 1 bine cu fanii k-pop dupa ce au vazut cat de multe comentarii contra au pe site-ul X Factor in urma cunoscutului moment kpop? :))) 
Da, sigur... Orice ar fi, cum ti se pare? Ma rog, aia habar nu au ce au pus acolo (cum au ajuns tocmai la ei? nu ca as avea ceva ea, din contra: O ADOR!)... 
Am cautat un clip cu asta si am gasit chiar pe site-ul Acces Direct. Il aveti aici, iar melodia o auziti incepand cu minutul 13:45.

2 comentarii:

  1. Whaa, jinjja?? I can't believe it! Astia ma fac sa ma uit mai mult la TV. :]] Si cum zici tu, poate dupa faza de la X Factor, incearca sa potoleasca putin familia k-pop. :3 In orice caz, "Neo na araaa~".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am presupus eu cu "potolitul" fanilor k-pop :3 alta explicatie nu gasesc :)) orice ar fi, cum ai zis si tu, te face sa vrei sa te uiti mai mult la TV :) cine stie ce surprize mai apar... ^^ "Neo na araaa" ~ :D

      Ștergere