joi, 27 septembrie 2012

Coltul de ras #5

Nu am facut demult, nu-i asa? In  tot timpul asta de cand nu am facut, am strans o gramada de poze dragute si amuzante si cred ca a venit timpul sa le pun si aici. ^^
Nu sunt ale mele, ci doar le-am gasit in diverse locuri. Se prea poate ca pe unele sa le fi vazut, dar sigur nu te deranjeaza sa le mai vezi inca o data. ^^


Toate cred ca o facem... :))



Me too!!!



 Cat am putut rade la asta :)))

Serios, Onew?

Cam asa e... ^^

Sa stiu ce sa fac cand voi intalni unul ^^


Trist, dar adevarat...


Like a diva~


Cuteeeee ~~


PARTY HARD!!!

OMO...

:)))

V-ati prins, nu? :))

SM au intrebare si raspuns pentru orice :)

:))

LOL :))

True story...

Asta e cu dedicatie ^^ Voua, cei care macar au vizitat o data blogul si le-a placut catusi de putin, cei care ma urmaresc, cei care imi sunteti prieteni <3 K-pop-ul m-a ajutat sa cunosc multi oameni minunati <3 Saranghae!!! <3<3<3

Tinteste si foc :))


Another true story ^^

LOL :)) Tare asta :D

Cine e scumpetea asta mica? Unul dintre cele mai scumpe lucruri pe care le-am vazut vreodata! ^^ Iar numele lui este chiar Kim Junsu (JYJ) ^^


Ia-ma si pe mine!


Our lovely band, SS501 <3


Dura asta :))) I see no difference :))


Taecyeon in felul sau atragator :))

TRUE!


You're so fabulous ~

<3<3<3

Nu ai cum sa negi ^^



Thunder, hotul de copii ~ :)) Cat mi-a placut sezonul cu ei din "Hello Baby"! De fapt, toate au fost super! Ma rog, inca nu am vazut cel cu B1A4 sau cel cu Girls' Generation... Timpul...

Don't cry :( 

O glumita :)

Chiar nu vad :))


La ce te uiti?


Intre timp in Coreea...

Si eu la fel, Simon :)))


Foarte buna intrebare!

Sa vad cand voi merge urmatoarea data cu liftul :))


Pentru ca meritati... Sau cum era reclama aia... 


Asa sunt eu cand trebuie sa ma duc la scoala... Si sunt sigura ca nu sunt numai eu :D


Dance diva :))


De asta beau eu cola :D

O intrebare foarte simpla si cu niste variante foarte exacte de unde ai ce alege...


Unul dintre cele mai dragute lucruri din viata mea <3 Yume, sper ca vezi asta :)))


We all know ^^

De cate ori mi s-a intamplat :))

Povestea tuturor... 

Ayyyyyyy, seeeexy laaaaaaaady ~~

Si eu ma mai aflu in dilema asta... Dar voi?

Mi se pare logic ^^

Nici nu-ti imaginezi ;)


Dar de ce?!


Una dintre cele mai uzuale propozitii pe care le spunem in acest moment, nu-i asa? :D


B.A.P au un nou membru? :))

That's right ^^

Cine nu ar vrea?

Aigoo ~ :))

TVXQ si GD :))


Si pe mine!


Si iata cum BTOB ii ajuta pe B2ST :))

Cam atat pe acum, dar sunt sigura ca foarte curand vom avea parte de alta ;) Pana atunci, Annyeong! si Saranghae!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu